PÓŁ ROKU BLOGA

Dzisiaj dla nas wyjątkowy dzień! Właśnie mija pół roku odkąd rozpoczęliśmy prowadzenie naszego bloga "Top Of The World". Kiedy to minęło? Pojęcia nie mamy, ten czas umyka tak szybko. W tym poście chcielibyśmy dokonać małego podsumowania tego, co wydarzyło się u nas przez ostatnich sześć miesięcy. Zapraszamy!

"Top Of The World" oficjalnie ujrzał światło dzienne 7 lutego 2018 roku, ale w naszych głowach pomysł kiełkował już nieco wcześniej. Zresztą jak napisaliśmy w pierwszym poście - było to nasze marzenie. Nad tematyką nie musieliśmy się zastanawiać. Oboje kochamy podróże i nie wyobrażamy sobie bez nich naszego życia. Musieliśmy znaleźć tylko dla siebie odpowiednią "szufladkę". Postawiliśmy na krótkie opisy najlepszych (oczywiście naszym zdaniem) miejsc i ich atrakcji.

Za nasz malutki sukces możemy uznać ruch na blogu. Czyli ktoś nas jednak czyta. To miłe. W czasie sześciu miesięcy zanotowaliśmy prawie 11 tysięcy odwiedzin na naszej stronie. Uzyskaliśmy też blisko 300 polubień na Facebook'u i ponad 1000 obserwujących na Instagramie. To już coś :)

Teraz trochę o tym co już powstało przez pół roku naszej działalności. Od momentu uruchomienia bloga przygotowaliśmy dla Was 42 posty z części naszych dotychczasowych wypraw. Dotyczą one następujących krajów:
Podsumowując mogliście przeczytać już o 10 krajach, nie licząc Polski. W tym znalazły się między innymi: 4 posty dotyczące informacji praktycznych, 5 na temat stolic europejskich, 3 o regionach i 4 miejskie spacery.

Jeśli chodzi o Polskę, to naszym największym wyzwaniem jest zdobycie Korony Gór Polski. W momencie pisania tego posta nasz licznik zatrzymał się na 10 górach:
Przed nami więc jeszcze 18 szczytów. Rozpoczęliśmy również dwie serie, które będziemy w najbliższym czasie kontynuować. Są to: Wielkopolskie Wędrówki i seria czytelnicza, gdzie opiszemy dla Was ostatnio czytane przez nas książki (nie zawsze będą to tylko podróżnicze tytuły).

Jeszcze krótko o najpopularniejszych postach na naszym blogu. Jest to 5 wpisów:

Co tu dużo mówić, zdajemy sobie sprawę, że nasza podróż z blogowaniem dopiero się rozpoczęła. Chcemy się dalej rozwijać i podchodzić do tematu jak najlepiej. Jesteśmy rzecz jasna otwarci na wszelkie wskazówki. Jeśli tylko chcecie nam coś podpowiedzieć, lub zaproponować, to śmiało piszcie. Z chęcią przeczytamy Wasze opinie i z góry za nie dziękujemy.

Dziękujemy, że nas wspieracie i mamy nadzieję, że będziecie dalej z nami podróżować.